niedziela, 30 września 2012

Czas wziąć się do pracy!

Po leniwych wakacjach czas się wziąć do pracy. Co prawda minął już cały wrzesień, jednak intensywność moich działań nie nabrała jeszcze właściwego tempa. A szkoda bo znów wiele rzeczy odłożyłem na ostatnią chwilę, co też może się odbić na ich jakości.

Co zatem przyniósł na wrzesień? Przede wszystkim ciepłe dni i sporo optymizmu na przyszłość. Wiąże się to wszystko przede wszystkim z działalnością w Stowarzyszeniu Inicjatyw Społecznych w Osieku, które funkcjonuje coraz prężniej i przyciąga coraz to nowe osoby, które mogą mu nadać świeżości. Mijający miesiąc upłynął przede wszystkim na współpracy z Bankiem Żywności. Uczestniczyliśmy już tradycyjnie w dwóch programach. Pierwszy z nich to PEAD w ramach, którego sprowadziliśmy do naszej gminy 2,5 tony żywności. Poprzez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Osieku, została ona rozdysponowana wśród ludzi najbardziej potrzebujących w naszej gminie. Druga akcja to coroczna zbiórka żywności na początku roku szkolnego pod patronatem firmy Danone. Na tym polu nasze stowarzyszenie bardzo prężnie współpracuje ze szkołami oraz Stowarzyszeniem „Szansa” z Oświęcimia.

Wrzesień poświęciłem także na rozwijanie oficjalnego serwisu internetowego BrzezinaOsiek.pl, myślę że cały zespół redakcyjny który się tam zawiązał, tworzy niezłą  stronę chociaż pozostało tam wiele do zrobienia. Mam nadzieję, że do końca roku już będzie wszystko zrobione, osieccy piłkarze swoją grą dostosują się do jej poziomu.

To z czym przyjdzie mi się zatem zmierzyć w październiku? Przede wszystkim trzeba rozpocząć przygotowania do Zimowej Ligi Piłki Nożnej Halowej Osiek 2013. Nie wykluczone, że zostanie wprowadzonych kilka nowości co bez wątpienia ma ją uczynić jeszcze atrakcyjniejszą. Ale o szczegółach może powiem w innym artykule. Niestety mój prezes mnie nie oszczędza i dał mi także inne nowe poważne zajęcie. Mam zająć się dodatkiem młodzieżowym do „Ech Osieka” redagowanym przez nasze stowarzyszenie. Zaczęliśmy od zmiany szaty graficznej i nazwy, a wkrótce zmienią się również treści. Mam nadzieję, że w dużej mierze redagowane będą przez nowych wolontariuszy, którzy pojawią się przy stowarzyszeniu. Postanowiliśmy, bowiem odświeżyć nasz program „Wolontariat w Osieku”.

Co i w jakim stopniu uda mi się zrealizować zobaczymy. Jedno jest pewno nie obiecuję nikomu, że regularnie będę tu pisał. Bo z tym bywa różnie. Często zniesmaczony ludzka zawiścią i tym co się, wokół dzieje pewne fakty wolę przemilczeć.

(beniamin)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz